12 dagar kvar

Ja alla mina barn! Nu är det bara 12 enkla dagar kvar till självaste Julafton!
3e advent blir det om några timmar. Jag ska kasta mig över ljusstaken då, eller..någon annan stake..
Jag & Toker har följt varenda avsnitt utav julkalendern. Självaste SuperSnällaSilverSara får gärna komma och besöka mig i jul.
Här ska inte önskas grävmaskiner och gameboys. Här ska vi önska snygga brudar och vuxen leksaker.

Vi önskar"huset" en bra Jul o att alla killarna kommer förbi oss och kollar in våra nya leksaker på självaste julaftonskvällen. Dom kanske vill leka lite med oss

Jag tänker härmed utse dagens snygging, DAGENS! & det är helt klart en kille som har mörkt hår, mörka ögon & en kung på planen där han alltid sätter varje skott.
Ny mästare kommer till laget snart och vi ser alla fram emot vad han kan bidra med!
ha en trevlig kväll
xoxo Trötter & Toker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0